PPC

כל מה שצריך לדעת על קמפיין PPC בגוגל

קידום ממומן בגוגל מתבצע באמצעות מערכת פרסום המכונה: AdWords הפועלת בשיטת ה-PPC (PAY PER CLIK) במסגרתה אתם מתחילים להיות מחויבים על הפרסום רק ברגע שהגולש ביצע הקלקה על גבי מודעת הפרסום שלכם. שיטת פרסום זו מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים, כאשר העלות הכספית של קמפיין המודעות הממומנות נקבע על ידיכם מראש בהתאם למטרות והיעדים אותם הצבתם לעצמכם.

השימוש במערכת AdWords של גוגל מיועד בין היתר למטרות מיקוד קהל המטרה הרלוונטי לכם, חשיפת השירות/מוצר המוצע על ידיכם לקהל גדול וממוקד יותר של גולשים, הגדלת נפח תנועת הגולשים לאתר הבית שלכם ו/או לדפי הנחיתה המלווים את קמפיין המודעות אותו אתם מעלים ומטרות נוספות אליהן תרצו להגיע לאורך תקופת הקמפיין.

 

קמפיין PPC בגוגל –כיצד הוא עובד?

 

גוגל AdWords הינה מערכת פרסום מתקדמת המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של פונקציות וכלים שמטרתם לסייע לכם להגיע אל היעדים אותם הצבתם לעצמכם. השימוש במערכת מתאפשר לאחר פתיחת כרטיס לניהול מודעות ממומנות בגוגל במסגרתו תדרשו להגדיר את צרכי הקמפיין ותחום עיסוקכם ולבחור את מילות המפתח המהוות בסיס ליצירת מודעות טקסט אשר יוצגו לקהל הגולשים תחת הכותרת: מודעות ממומנות. במקביל, תדרשו לכתוב מספר מודעות טקסט המותאמות לעולם התוכן הרלוונטי לכם ולמילות המפתח בהם בחרתם, כאשר למודעות אלו יוצמד קישור המפנה את הגולש המקליק על גבי המודעה ישירות לאתר הבית שלכם ו/או לדף הנחיתה אותו הקמתם לצורך הקמפיין. את עלויות הקמפיין והתקציב הפרטני אותו אתם מקצים עבור כל הקלקה אתם קובעים מראש, כאשר תעריפי ההקלה נקבעים על ידי המערכת המתקדמת של גוגל בהתאם לפופולאריות של כל מילת מפתח או ביטויי מרכזי בו בחרתם.

 

לאחר העלאת מודעות הטקסט לרשת, גוגל מעמידה לרשות המפרסמים מגוון רחב של כלים היכולים לסייע למנהלי הקמפיין בניתוח תוצאותיו. כלים אלו מספקים לכם דוחות מעשיים אודות כמות החשיפות למודעה, מספר ההקלקות על גבי המודעה, משך זמן שהיית הגולש באתר הבית שלכם ו/או בדף הנחיתה לאחר הגעתו אליו וכדומה.

 

כלים אלו יכולים לסייע לכם לשפר בצורה משמעותית את יחס ההמרה, כלומר את היחס שבין מספר ההקלקות והפניית הגולשים לדפים הרלוונטיים לכם לבין מספר הפעולות אותן יבצעו הגולשים למטרות יצירת קשר איתכם או ביצוע פעולות המקדמות מכירה.

 

קמפיין PPC בגוגל – האם הוא מתאים לכל בית עסק?

 

בפירוש: כן!  מערכת AdWords הנחשבת לשיטת הפרסום הפופולארית והיעילה ביותר ברשת, מותאמת לכל סוגי העסקים ולכל מטרת קמפיין כזה או אחר המתנהל באופן מקוון במרחבי הרשת. יחד עם זאת, השימוש במערכת AdWords מחייב אתכם להכיר מקרוב את הפונקציות השונות של הכלים העומדים לרשותכם במערכת ואת הטכניקות השונות ליצירת מודעות טקסט המסוגלות לעורר עניין בקרב קהלי המטרה הרלוונטיים לכם ולהניע אותם לפעולה. בחלק גדול מהמקרים, מומלץ להסתייע בשירותי ייעוץ מקצועיים המוצעים לכם בנושא על ידי יועצי פרסום מקוון המתמחים בניהול קמפיינים ממומנים ברשת בכלל ובגוגל בפרט. ייעוץ מקצועי זה יוכל לסייע לכם לתכנן את מטרות הקמפיין ומסגרת התקציב העומדת לרשותכם בצורה המיטבית ביותר ובכך לפעול להשגת התוצאות הממוקדות ביותר בהתאם ליעדים אליהם תרצו להגיע.

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *